niedziela, 23 września 2018

powrót

W Polsce powoli też zaczyna być problem z imigrantami. Miałem styczność z Bangladeszami, jeden z nich wykazywał zbyt duże zainteresowanie dziećmi.
Próbowałem zgłosić na policji problem lecz gdy usłyszeli o kogo chodzi z zainteresowania tematem początkowo zmienili zdanie i stwierdzili, że nic nie mogą zrobić. Tak, to prawda! Mozna bylo zostawic na lawce torebke czy walizke, a po dlugim czasie znalezc nienaruszone. Podobno ta ogromna uczciwosc Szwedow wziela sie i wryla w ich mentalnosc jeszcze z czasow, gdy za kradziez za kare ucinano u nich zlodziejowi reke. Ta uczciwosc zaczela zanikac, gdy zaczeli ich demoralizowac zlym przykladem nieuczciwi obcokrajowcy. Ale z reguly Szwedzi sa nadal uczciwsi od wielu innych nacji.
Ja w internecie i na ulotkach zostałem okrzyknięty rasistą przez Bangladeszy.
Ot taki przykład z życia.Gdzie ta Szwecja, o której opowiadał mój wujek kapitan żw. Gdy w latach 60-tych pływał do Szwecji zobaczył kiedyś leżący na chodniku banknot przyciśnięty małym kamykiem, aby go wiatr nie porwał. Gdy przechodził tamtędy 3 godziny później on NADAL tam leżał  Skończy się jak zawsze, kiedy jedna grupa religijna zostaje wepchnięta w nie swoje terytorium. Wielka rzeź przed nami.
jedni będą podpalać kościoły a drudzy burzyć meczety....
Tak powstanie Nowy Porządek. "Dobra zmiana" robi swoje zło i dąży do Polexitu z własnych zaściankowych powodów. Jednak za ewentualny rozpad UE i problemy w UE ogrąmną (jak nie największą) winę ponosi polityka Niemiec wobec emigrantów z wiadomą M na czele. Doporowadzili do sytuacji od której odwrót jest prawie niemożliwy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz