sobota, 29 sierpnia 2020

rura

29 sierpnia po południu doszło do kolejnej awarii w oczyszczalni ścieków "Czajka".

"Właśnie dowiedziałem się, że doszło do awarii rury przesyłowej do 'Czajki'. Właściwe służby już zostały poinformowane. Na czas awarii uruchomiliśmy ozonowanie. Powołałem sztab" – czytamy na Twitterze Rafała Trzaskowskiego prezydenta Warszawy.Do tej pory byłem przekonany,
1 godzinę temu
że w Warszawie mieszkają ludzie mądrzy i obiektywnie myślący, no bo to stolyca naszego kraju. Teraz widzę, że zwykłych prostaków też tam nie brakuje !Wami nie kieruje obiektywizm, tylko najzwyklejsza w świecie nienawiść do kogoś, kto zwykłej awarii nie jest w stanie przewidzieć. Aha! Gdyby kogoś to interesowało, to głosowałem na PIS,  A Wam życzę, żeby jeszcze długo śmierdziało, zwłaszcza Wasza nieuzasadniona nienawiść !

Rzecznik Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa przekazała, że trwa ustalanie skali awarii. W kolejnych wpisach Trzaskowski dodał, że "aby zapewnić bezpieczny odbiór ścieków od mieszkańców, na czas awarii MPWiK rozpoczął awaryjny zrzut ścieków do Wisły". "Tak jak informowałem – dla zminimalizowania skutków zrzutu uruchomiliśmy ozonowanie. Spółka rozpoczęła także mechaniczne oczyszczanie ścieków" Głos w sprawie zabrał też wojewoda mazowiecki Konstanty Radziwiłł. – Dostaliśmy pierwsze informacje o przecieku. Z tunelu, w którym znajdują się kolektory, jest odpompowywane szambo, po to, by zidentyfikować miejsce awarii. (...) Oczywiście będziemy gotowi do tego, by udzielić pomocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz